måndag 13 juli 2009

Sill


Igår va de träning och klubbmöte. Övade på att köra kärran till klubben och lyckades backa in den dit den skulle. Mötet va säkert viktigt men varje gång så tycker man de är lika tråkigt, (kan vara för att jag är 17 och inte vant mig). Körde Nero lite i lydnad innan vi började ringträna inför SSM. Många hundar går super. Var tyvärr tvungen att åka tidigare för att hinnan med att äta innan stallet.
Där fick jag jaga två hästar som smitit. En hingst och ett sto som inte tyckte att hon va lika brunstig som hingsten påstod. Lagom lätt att stå med en valack och få en hingst skenande emot sig, inte för kaxig då kan jag lova!

Idag har vi varit en sväng i stan och nu ska vi snart iväg igen. Mina dagar försvinner vekligen, är lite smått avundsjuk på min katt som ligger och sover gott på mattan uppe. Inget stress och bekymmer där inte. Men nu måste jag skynda mig och byta om.

Får hoppas jag ser er på spårträningen i morgon. För mig vore det bra om vi kunde spåra ganska sent då jag har sillkalas på dagen men ni bestämmer. (Iof är de jag som ska tävla, haha)
//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar