lördag 15 september 2012

Hon hann hålla den två sekunder...

Efter att ha grattat min syster på morgon blev det jobb i Bankeryd 10-15 innan jag rullade hemåt mot hundarna.

Kort lydnadspass med båda tjejerna och även en kort slalomträning mest för skoj. Har lite filmer på det som jag ska försöka få ihop så fort jag lärt mig datorn lite bättre! 
Tog sen tag i städning av kärran. Har nämligen köpt en rosa antiglidmatta som jag testade i några av facken. Hur grymt som helst! Så det blir nog att köpa fler sådan... Inget rörde sig en millimeter! 







Gick sen över till att tömma bilen på "finsakerna" då jag inte vill ha den stående i Göteborg med saker överallt.. Har ju trots allt fått rutan krossad en gång tidigare...! Som assistent i bärande hade jag som vanligt Zo. Rappi gick och tittade på och försökte hela tiden "sno" saker att bära på. Efter en stund fick hon ta över bärandet av min rosa vattenflaska som Zo så fint gått med en stund. Tog två sekunder innan jag hade fyra hål i den... Skitvalp! 

hunden som vet HUR man bär..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar