torsdag 29 november 2012

skotta fram bilen

Full rulle idag. Vakade till1,5 dm snö.. inte riktigt vad jag tänkt mig men de blir helt klart ljusare med lite vitt i omgivningen. Skottade fram bilen och åkte för att få massage. SJUKT underbart och nödvändigt. Hade lite fina punkter. 
Vidare mot Djurmagazinet & Hööks. Lite allt möjligt roligt till Rappi. 
Guldpåsarna var bland det bästa!!  

Hemma igen blev de att lägga pannan i djupa veck för att lösa konstruktionen av Schäferhundsklubbens monter på Stora Stockholm. Tror jag kom på en bra idé och givetvis har jag 
Farfar aka Ronny Boy som tittar och kommer med idéer. 
Ni kanske kan gissa vem som i slutändan kommer göra det hela men jag kom i alla fall på idén ;) 

Blev sen lite klickerträning med Rappi då jag insåg att min hund inte kan "sitt". Spännande! 

12st spårburkar för 59:-

Lick Treat. Rappi älskar den och den kommer bli perfekt för Rapport/plats träning. 

Doftgran i hundform! 

groomväska till Rappis prylar! 


Silicon droppar till Rappi de med! 

Guldpåsar till guldhund! 


Fingodis! 

Mer eller mindre ett måste.. Overall till Rappi..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar