torsdag 30 april 2009

Bilen





Vilka ilands problem man kan ha. Få sitta för länge i en bil, nästan skrattretande. Men jag tycker jag har anledning att klaga 13 timmar på två dagar är på tok för mycket för en tjej som mig!Är för sprallig för de. Julia kan jag ju glädja med att min rumpa är fast nu, men på grund av kramp!

Måste ändå säga att korv i en moj är ganska gott och att åre är otroligt fint på våren, sådan kontrast till allt som börjar bli grönt. Norge är inte så pjåkigt de heller. Men vägen, denna ständigt svängande, guppiga, och branta väg!

Norges kust är dock något utöver de vanliga, så otroluigt vaker. Nu låter jag som en tant på 45 jag vet men de är verkligen det! Älgar är de gott om också! Fula djur det där, men stora! Ska äta upp en ikväll, haha!


//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar