tisdag 21 april 2009

Jag KAN lyckas med de omöjliga!

Vaknade klockan halv 2 inatt av att de sprängde i vänster öra, kul öroninflammation... Går upp för att leta efter alvedon/ipren, och bara för de finns de ingenting i hela huset. Toppen! Låg vaken hela natten så va lagom pigg när man kom till skolan vid 8, nice springa runt munksjön. Springa och springa vet ja iof inte jag har ju pencillin (halsfluss) och skulle ni höra hur jag låter skulle ni troligtvis tro att jag inte gjort annat än klunkat whisky!!!

Efter går jag till Julias mammas jobb (privat ögon/öron klinik) och läkaren kollar örat. Jo, du har en ordentlig inflammation, du, jag tror faktiskt jag känner de!
Men du åt pencillin sa du?
Japp
Då kan du ju förklara för  mig hur du har lyckats få öroninflammation under tiden!? 
Jag jobbar på det! 


Senare var de ju dax för ultraljud, påminn mig om att aldrig mer göra om det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar