onsdag 8 juni 2011

tar en paus

Många undrar och många luskar i varför jag inte tränar så mycket just nu och här är svaret...

Motivationen har varit lite låg ett tag och nu är den nere på NOLL, hittar inte glädjen i träningen längre... Trött på sporten, trött på de mesta inom hund faktiskt.. Visst jag kan tvinga mig ut att träna för hundens skull eller för någon annans skull men de blir aldrig bra och jag anser att de inte är rättvist mot mina hundar och har därför valt att lägga de hela på is för att se vad som händer. Behöver lite tid för mig och för mina vänner för de är inte lätt att vara ung och behålla vänner när man samtidigt ska ha hundträningen igång..! Hundarna och träningen har länge varit prio 1 men nu känner jag att jag vill prioritera om, få tillbaka lite energi och känna att jag kan va iväg en hel fredagskväll eller natt för jag ska inte sitta bakom ratten 08.00 dagen efter för att träna... Sen ska ni veta att Nero tog hårt och de va grymt svårt att komma tillbaka efter honom...!

två som jag aldrig hämtat mig ifrån..!
min älskade, älskade kille! 
Så där har ni anledningen. Kommer säkert tillbaka men inte idag och inte i morgon för då ska jag ladda för STUDENTEN!! har livet framför mig och nu tänker jag göra de som känns bäst och de som får mig att må bra!

7 kommentarer:

  1. Hej Matilda!
    Du är klok du!!!! Se till att göra det DU vill och mår bra av. Du har ju hela livet framför dig och man är bara ung en gång. Ingen av dina hundar mår dåligt av en lång el kort paus vad gäller träning. Hundträning ska vara kul och lustfylld och ska inte innebära en massa dålig energi utan snarare tvärtom. Du verkar ha slitit hårt med skolan sista tiden och jag vet hur det kan vara. Har gått igenom samma sak själv även om det känns som en evighet sen.
    Nää, se till att ha kul tillsammans med dina vänner och njut av att du nu ska ta studenten. Glöm inte att du är smart, snygg, rolig och en förbaskat trevlig tjej!!!!!
    Kramar Cicie

    SvaraRadera
  2. Tack för dom Jeanette dom behövs!! och uppskattas!

    SvaraRadera
  3. Har du en ledig helg och vill komma bårt så kom gärna hit! Jag har en sängplats över numera och dina odågor är grymt välkomna! :)
    Samson hälsar att alla tjejer är välkomna ;)

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  4. bort... jag har inte rysk brytning... ;)

    SvaraRadera
  5. Tackar för de! Haha pimpen Samson ;)
    Ska se hur livet ser ut men de vore fruktansvärt skönt att få komma bort!

    SvaraRadera