lördag 13 oktober 2012

En skitnatt som räddades av Min Rapunzel

genomled min första natt ensam på jobbet inatt. Var ett mentalt vrak halvvägs in men med stöttning både via telefon och sms som jag sen gick och läste om och om igen från underbara vänner och familj kände jag mig mycket bättre till mods. Ja jag bröt ihop men jag erkände för mig själv att jag tyckte de var jobbigt, jag ringde och berättade för andra hur jobbigt jag tyckte det var och på något sätt fick jag mordet tillbaka.

När man är ensam är de lätt att självförtroendet sjunker till botten och börjar man dessutom tänka och ifrågasätta det så blir de inte bra alls. Som tur var hade jag underbara människor till hands som fiskade upp mig och fick mig i rätt riktning igen. Påminde mig om att jag KAN.

Hemma igen var det bara att byta om och hämta kärran för att åka på utställning. Kall, trött och halvt illamående blev det en låååång väntan innan de var min lilla sessas tur att visa vad hon går för. Hon förtrollade domaren och blev BIR  och har där med även fått titeln:
SVENSK SCHÄFERVALPSVINNARE!!!! 







Priser var de inget snålande med iaf. Kritiken är på tyska så den tänker jag inte ge mig på att försöka översätta med en trött kropp!
Mammas älskade Prinsessa! Du är vackrast, bäst och jag älskar dig!

Tusen tack Nicole för bilderna på min skatt!

10 kommentarer:

  1. Samma till dig Matilda, mammas älskade Princessa! Du är vackrast, bäst och modigastoch jag älskar dig!
    Fantastiskt bra jobbat med tanke på natten...<3

    SvaraRadera
  2. Det finns bara en som DU -DU är bäst!!

    SvaraRadera
  3. Du är modigare är modigast!! Djupt impad!! WOW!! Grattis också till grymma framgångar idag!! Härligt!! Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till VÄRLDENS finaste prinsessa <3

    SvaraRadera