onsdag 11 december 2013

Inte längre en mask

Uppe i tid idag! En go frulle innan jag gick upp för att se om jag kunde få Blixt att ställa upp på en "stå-blid" eller i alla fall va snäll nog att stå still.  
Tyvärr blev dom inte kalas så får ta om dom någon dag men det är lite kul att se att han börjar bli HUND nu och inte en lång mask som han varit innan. Denna "massa" som kommit syns även på vågen… Den lilla hunden är inte så liten längre utan börjar närma sig 40kg sträcket [undra vad han kommer sluta på för vikt]

Lite buslydnad mellan fotografierna och innan jag gick kunde jag inte hålla mig utan var tvungen att se om han skulle acceptera en lite utklädnad och jag får nog erkänna att min hund är dumsnäll.. 
Nog ställde han upp alltid [som ALLTID] och han viftade till och med på svansen så vem vet, han kanske tycker de är lika kul som han matte med utklädnad ;) 

Dags att plugga lite innan Linnéa kommer och det blir RALLYLYDNAD :D 







1 kommentar:

  1. Men finkille!
    Inte kan du ha varit en mask heller? Din matte har fattat fel - du fick en mask PÅ dig se'n!
    Sådant förtal bör anmälas till H.O. hälsar f.d. "slingerslangen" här :)

    SvaraRadera