måndag 2 november 2009


Efter den slappaste veckan i mitt liv, tro mig! Har min andra hälft åkt hem och jag är kvar med högen av plugg.. Vill ni ha filmtips säger jag bara UP och Get Smart, sjukt roliga och trevliga!
Något lydnadspass blev de ju och riktigt fina spår igår så helt lat har jag inte varit! Sen att min käraste var i himlen igår ner AIK vann SM guld är ju också en historia, noll connection där ett tag kan jag lova! För att inte tala om när Göteborg gjorde 1-0, stackars Rikard....!

Nu fixar jag och farfar lite hyllor till de nya hundhuset och spån har jag slängt in till Gizmo så där är de varmt och skönt. Hyllorna med korgarna blir nog riktigt bra, Nero har ju fått ett Back on Track täcke med. Hoppas de ska hjälpa hans bakben lite nu dom börjar bli bättre. Måste börja simma med honom och sträcka ut, slarvar med det!

Nu sitter man med körskoleteorin. GALET tråkigt "vilken skylt är de...blablabla". Säkert superbra att kunna regler och skyltar med ändå, men kan la se sig för?! Biologi har vi visst med, vad är en kromosom? Vem kan inte de lixom?!? Jaja bara sätta sig ned och skriva skiten så den försvinner! =)

1 kommentar:

  1. Haha ! Meeen såå bra det gick för AIK ändå ! ;)
    Förlåt om jag fått dig att inte plugga men jag vet att du fixar det ändå ! :D Puss puss

    SvaraRadera