onsdag 16 december 2009


Snö, snö, snö! Helt underbart om man inte behöver traska i de flera kilometer... Har tränat Nero idag, han har fått dra. Skitkul förutom att jag behövde traska med och uppför där de är halt gick de ju inte i 90km/h i alla fall lite mer åt backning skulle jag kalla de, nåja trött blev han i alla fall och jag med! Lilleman fick ett pass lydnad och lyckades få in lite tänder i min hand... hmmm...

Iväg till konfan och köpa pizza, 4 familjepizzor med diverse delningar och pålägg. Skulle kolla på en film samtidigt men den va så otroligt dålig så efter 20min undrar dom om vi han hitta på något annat, haha.... Vidare på cykel från konfan till gymmet och löpbandet <3>

Nu ska jag sova, i morgon väntar körlektion vid 08.15 och jag har minst 30min in till stan.. Sen är de FM träning från 18.00 till 20.30 så är inte hemma innan halv tio och på fredag körlektion 07.10 sen tåg till Rikard, TJOHOO! kommer vara död!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar