onsdag 3 november 2010

Redovisning

Sov verkligen kasst i natt, blåste och regnade galet, trodde huset skulle trilla omkull. Så både jag och Emilly har snurrat och hundarna traskat om vart annat hela natten... Regnade i alla fall inte i morse när vi skulle gå våra promenader. På en av de sista promenaderna skulle vi ta oss en "genväg" över en åker vilket var ett av de största misstaget idag... Sjönk hur mycket som helst så de blev mjölksyra så de bara small om de i låren!

Har suttit och fixat lite skolsaker nu som jag inte fattar ett skit av vilket känns grymt eftersom jag ska hålla munlig redovisning. Kan inte uttala hälften av orden... triacylglycerider, lipoproteinlipas ja ni kan ju försöka själva. Vet att de handlar en del av anabola.. tjejer blir ju "grymt" snygga av de....
Blev dock avbruten av min kära Emilly som trillat i rastgården och vridit till siin fot riktigt ordentligt, så blev att lägga på is och lägga på ett bandage innan vi slängde i oss lyxlunschen i form av pommes och korv ;)

Nu ska vi krypa ned i sängen och försöka ta igen den förlorade sömnen och ladda för i morgon då vi ska skicka hem ett gäng hundar och städa upp efter dagens lera... Tänkte skriva ihop min önskelista inför jul och födelsedagen med!

GOD NATT!

2 kommentarer: