onsdag 9 december 2009


Jag måste säga att jag har världens bästa pappa. Vaknade i morse och kom upp till äggröra och tjocka pannkakor men lönnsirap (vet inte va dom kallas)mmm... Tråkigt nog har de varit de ända bra på hela dagen
Hemma från skolan och jag tror inte jag kan bli mycket argare...
Visst MVG på prover men läraren, jag byter snart....
Höjdpunkten skulle vara idrotten men har bula nu så vet inte...

Var och tränade igår, gick inte riktigt som jag planerade, inte bara jag som är envis och enveten..! Kom hem med svullen axel och en hel del problem som måste lösas. Att dom alltid ska vara så galet bra på att lura oss. Nero fick som vanligt uppgiften att få mig på bra humör vilket han klarar galant. Några danssteg och pingvinsitt så var leendet tillbaka, underbara hund!

Nu väntar kemi, kan inte bli värre!

1 kommentar: