fredag 25 december 2009

Min underbara klocka!

Dan efter älskade julafton och jag är på galet bra humör! Fick sova till tio vilket bara hände två gånger om året är för pigg annars. Gick upp och tog mig en skinkmacka innan ytterkläderna åkte på och vi traskade upp till hundarna. Städning inne hos Gizmo, vilket blev riktigt fint sen hända upp bågar för deras täcken. Blev verkligen nöjd (: farfar är ganska bra trots allt! Blev lite lydnad och pulkaåkning innan jag stoppade in trötta hundar i hundgårdarna och traskade hem igen.

Väl hemma blev de att dö i soffan och Matilda råkade visst somna mellan 3 och 5 vilket inte va helt planerat för nu är jag pigg som en lärka på vårkanten! Men lyder man inte bästa som ringer och säger att man måste gå upp får man nog skylla sig själv....?

I morgon ska jag inviga min underbara julklapp! (en filmkamera) som inte har band utan minneskort, hur underbart är inte det? kommer filma allt, ska bara lösa problemet med vem som ska filma.... men de är nästa problem! Blir nog en sväng till mellandagsrean också innan skridskorna åker på och de blir match på sjön mot bror min! gissa vem som förlorar?

Tack alla för era julhälsningar!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar