söndag 13 december 2009

Tankar


Snart är helgen över och sista veckan i skolan ska börja, galet skönt att slippa skiten ett tag nu... Ska upp och hälsa på pojken min några dagar är allt jag vet händer under lovet.. Massa valpar <3

Igår var det julbord, de värsta någonsin! Hade tagit svinsprutan dag innan och den tog ut sin rätt under tiden jag skulle äta. Försök äta ett julbord och må illa samtidigt. Ingen höjdare! Men ner kom manten och resten av kvällen satt jag i mitt soffhörn under en filt och kollade på filmer...

Kära Bublis har sovit hos mig med. Mycket prat om hund och framtiden för ungdomarna. Så galet skönt att ha en tjej som också tränar hund i närheten. Mina andra vänner uppskattar inte alltid att två schäfrar kommer på köpet med mig... Och min kära Felicia är ganska långt borta. Men till henne ska jag vecka 7 om allt går som jag vill. Saknar henne sjukt mycket.

Va ute en sväng och spårade med mina små och Bubblis. Har en hel del att tänka över nu vad det gäller mina spår. Men de är av de dåliga dagarna man lär sig något, eller hur? Nu laddar vi för 2010!!!

Nu ska jag snart ut på julmarknad med mina prinsar och i morgon kommer Rikard! Mycket bättre måndag kunde jag inte få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar