söndag 1 maj 2011

återseende!

Ännu en dag ute på spårmarkerna och vet inte riktigt vad jag ska säga.... för de gick så sjukt galet bra!

kolla örat! 

Min fiiiina! 


Lärde mig supermycket och Mikki hamnade i rätt harmoni vilket löste flera av våra problem. Hon imponerade sjukt mycket på mig idag då hon trots kort liggtid och riktigt hård sidvind håller nosen tryckt i backen och är I spårkärnan, mammas gris! Idag var även de små detaljerna på apporterna lösta och Johan va riktigt nöjd med oss efteråt, då ska vi inte nämna känslan i mig! Satt och mös i slutet och kände verkligen att både jag och Mikki va på samma plan. Nöjda och ett team, älska de!

-kärlek-

Resten av gänget har också gjort stora framsteg. Riktigt kul att gå bredvid och analysera, testa sina kunskaper och se om Johan tyckte samma. Verkligen olika hundar och olika problem/beteenden och sjukt matnyttigt att titta på inför framtiden! Så nu blir de lite planering inför nästa spår.

Kärt återseende mellan mor och dotter :)

Resten av kvällen ska spenderas med Carro och skriva på mitt projektarbete! :)

2 kommentarer:

  1. Härligt att det funkade i den blåsten!!
    Gött,kör så det ryker! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja de va riktigt skönt! :) Kram

    SvaraRadera