torsdag 5 maj 2011

tråkigt liv

Jag kan verkligen inte säga att jag haft ett tråkigt liv om man ser till saker jag varit med om... att de varit tråkiga saker i det är en annan sak. De senaste dagarna har inte gjort listan på saker kortare. 
Igår släpptes ett radioreportage om min skola och skapade ett hav av åsikter. Då min klass är den som blivit intervjuad så är vi de svarta fåren i de hela, är alltså måttligt omtyckt i skolan för tillfället då de andra eleverna tyckte att vi gjort fel. Föhoppningsvis rullar de in förbättring efter förbättring så att de snart bara vill hänga mig och inte slita mig i stycken, hänga mig och elda mig ;)


Idag började vi med att börja jobba 08-14, timmes gym efter de för att bli av med dålig energi och nu har jag precis tryckt i mig middag! Stackars vovven kommer inte få göra så mycket idag heller då jag snart ska iväg igen. Men i morgon blir de bättre, är iof skolan först sen jobb till 16 men sen blir de mamma och Mikki tid -kärlek- Blir troligtvis MASSA lydnad och ett spår :D

Dags att ställa sig i duschen och sjunga lite! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar