måndag 25 maj 2009

Packa!


Nu sitter man här igen, på tok för sent eftersom jag inte sover som jag ska. Får ta igen sömnen någon annan dag! Trevlig dag i skolan, ögonlock tunga som sten! blev inte bättre av 2 timmar historia (!!!). 

Fick med mig bror min ut till stallet idag. Han tycker det är roligt att pyssla med hästen min. Spårade ju Nero med. Lite för högt gräs men man targer vad man haver, eller hur?! 
TRäffade kära vännerna på ICA med. Typiskt när man kommer lagom snygg från stallet, haha. Ullström med sin longboard som han sover med, Robert och Jimmie. SJukt längesen så var roligt att prata lite. 

I morgon ska vi sitta med de sista skolarbetena, träna lilla pojken och rida. Får se om man hinner träffa något folk med, vi får se hur långt tiden och Matildas energi räcker. Måste ju packa med. HAr ingen aning om vad jag ska ha på mig. Får ju inte ta med allt då jag bara har en dag på mig att packa om innan Kroatien, åhhh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar