torsdag 28 maj 2009

Ringa Fredrik Reinfeld






Har hunnit med mycket idag, och ändå är et lika myckt kvar! Måste verkligen ringa Fredrik Reinfeld och fråga om jag kan få 48 timmar på mina dygn ist. 

Jag och Sebasian förljde med upp till älskade Julia idag. Uppdrag= Slänga upp Sebasian på Nickan. Och de gick, har aldrig skrattat så mycket. Låg dubbel och grät kan jag lova. Sen har jag nog skådat världens snabbaste galopp också,  för att inte nämna de snäva cirklarna den gick på!!!!!

Nu packar vi för Tyskland. Blir hämtat 4 i natt. Frågan är om jag kommer vakna...? Aja de märker vi helt enkelt!! Vet inte riktigt vad jag ska ha med mig bara:S Kan ju börja med att skriva klart mina skolarbeten!

Fick även mina märken idag. Som ni ser på bilden sitter det sånna på alla mina saker till hundarna nu! Och när vi ändå pratar hundar, visst blir det bra?

2 kommentarer:

  1. Ha det så himla gött i Tyskland.Lottie

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blir och märkningen perfekt.Det skulle vi aalla behöva göra.Lottie

    SvaraRadera