måndag 3 augusti 2009

Full Rulle


upp tidigt idag. Skulle ut med hundarna eftersom farfar inte kan gå så bra sen han föll illa från en stege. Blev att cykla milen med båda. Hemma igen städade jag hundgårdarna och pysslade lite medans hundarna tog igen sig, skullle bli lydnad sen. Nero går bättre och bättre släpper inte kontakten så mycket längre. Pärlan har hanat i en bättre possition så de är jag nöjd med.
Hemma från hundarna stack jag till stallet. Kapplöpning, GALET kul och svettiga hästar, de är så det ska vara. Hann knapt hoppa av innan jag skulle vidare till lager 157. Blev en t-shirt, tröja och ett par skor. Jag vet ja skulle inte handla fler skor men de gick inte!
Nu sitter jag i alla fall och är lugn, längtar tills i morgon!!!!!

Ganska svårt att hålla motivationen för hund uppe just nu.......

//M

2 kommentarer:

  1. Hej CHAMP
    Det er fra ham den gamle mand i DK .
    Jeg vil ønske dig tillykke med dit flote resultat ved SM , super flot , du er dygtig .
    Vi ses Brian

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Man gör sitt bästa. Kram

    SvaraRadera