måndag 24 augusti 2009

Rumpa


Då bor man åter hemma då. Ganska skönt att ha bott själv med hundarna, har jobbat på att inte vara så rädd för de där mörkret! Har träna varje dag och nero har fattat att man ska hänga med me rumpan i svängarna, även om man är stor. Måste säga att de är kul att tilla och se att hunden tänker!

Kan inte klaga för mycket på första dagen i sklan faktiskt. fick bära lite bänkar, träffa lärare sen gå. Schemat suger dock, men de ska tydligen vara preliminärt och de är tur det. Min specialidrott har de tydligen blirivt knas med. Skulle tydligen inte ha betyg för förra året utan bara i år. De är ju bra att dom sägar de NU!

Nu ska jag packa och fixa för i morgon. Ska även iväg till Mary Key och få lite smink, det blir TOPPEN! De är de roliga med att börja skolan, få fixa sig lite ibland. Men de är otroligt tomt utan min Julia i bänken.... På tal om de, min matte och fysiklärare ser lite skum ut. Får hoppas han kan undervisa.!
Hundarna ska vi hinna med också, farfar ska stå redo när jag kommer hem 14.30. haha

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar