tisdag 2 mars 2010

Har inte världen börjat bli lite konstig?


Så löd svaret på frågan om vi hade några intressanta nyheter, bra svar tycker jag!

Har varit full rulle hela dagen idag. Två prov i svenska och engelska -galet arg över att jag inte kom på orden skeptisk..! Sen hem och fota Linneas häst, Miami innan jag snodde deras ridhus och hoppade bana med Gizmo och drillade lydnad. Trycka in allt i bilen igen och köra hem till plikten. Lärarna kan verkligen inte dela upp arbeten, allt på en gång! Har fått mycket gjort i alla fall och de är skönt!

Fick samtal om min TFU som jag inte kom med på, nu hade de tydligen stoppat in mig i Såtenäs istället -jag som sa idag till rektorn att jag inte skulle åka... Men blir nog kul, eller som Verokina sa: Vi uttalar oss om det efteråt! Hoppas det blir roligt i alla fall :D

I morgon ska de drillas lydnad till MAX innan mera studier. Har stora planer för mina pojkar och de kommer troligtvis vara döda efter, men de som inte dödar (helt) de härdar! Måste ju döda mig lite också efter alla kalas och julen....

Nu ska jag in i duschen, sjunga en trudilutt och lägga en inpackning på håret! mmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar