måndag 29 mars 2010

Trött

Ny dag, nya möjligheter :)
Varit hos Rikard och tränat hela helgen, kul att se hur duktig han blivit på att figga *stolt*. Inte alla som får en Sheltie att gå skydd, haha! Eller en Malle att inte använda sina starka sidor, inget försvar där inte... riktigt kul att se! Min lydnad gick verkligen inte kanon men var inte så laddad, så mer mitt fel! Roligare var det att titta på Rikard och Rex... Ska bli GALET kul och intressant att se dom komma ut på tävlingsbanorna! (: Fina killar båda två

Sommartid nu, innebar att jag gick upp 06.00 (05.00) och de kändes kan jag säga, speciellt med en resa fram och tillbaka till Karlstad i sig. Men men, ta ett djupt andetag och ta tag i veckan är vad som behövs... Prov på prov och hur många inlämningar som helst.... Men de löser sig nog. Ska försöka få ihop det så jag kan vara med någon dag på IPO helgen också... Tävlar ju och tränar en hel del. Sen åker farfar iväg snart och då har jag två hundar på heltid, ett hur och skolan... hoppar inte helt av glädje!

Nu ska vi skriva svenskaprov och sedan skaka rumpa på friskis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar