måndag 22 mars 2010

Hemma!




Hemma från en helt underbar men jobbig vecka. Galet sugen på att göra lumpen men får nog stå över det och gå massa kurser som denna istället!
Jag har varit i gaskammare, skjutit skarpt med en AK4 och massa annat kul...! Hamnade i ett störtskönt stridspar! vill tillbaka
Saknade dock vovvarna galet mycket.. men fick ju träna med dom när jag kom hem. Gizmo hade tydligen hittat på en hel del hyss när mamma varit borta!

Hade FM träning igår och är riktigt nöjd med Nero, framför allt spåret! Gizmo gjorde ett superfint lydnadspass efter och de märks att han lärt sig att man ska sova i kärran!

Har fått resultaten från Gizmos röntgen och de blev HD: A och ED: 0!! Lycklig nu
Nu är de bara köra på och se vart de slutar.

Nu vänta plugg och hundträning!

7 kommentarer:

  1. Trönderjyckens Charraz hälsar Hej och att jag snott en bild av dig!
    http://donocharraz.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Hej bruden! =)

    Ja googla lite på TFU-G i Såtenäs o så hitta ja dig.
    End el skönt o va hemma efter denna fantastiskt roliga (?), intressanta, ....ehumm... givande vecka. haha, fyy fan va jobbigt det va, men kul att ha gjort det.

    Hoppas det går bra med certningen o allt nu! =)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Tjo!
    jo vet inte riktigt vilket ord man ska sätta på veckan, haha!

    Tackar, tackar! Hoppas de går bra för er med. Ses snart?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter som om du verkligen inte ångrar att jag rekommenderade dig detta =) Jag sa ju att den skulle vara sjukt jobbigt, men ännu roligare så det väger upp det jobbiga! Nästa år får du se till att åka med upp till Marma - där har du ännu mer av det goda!

    Qwerro och jag rycker in på årets första stora övning i morgon, så hoppar och studsar här hemma! Vill åka nu nu nu! Glöm inte mina gröna nästa gång ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till fina resultat!

    Lumpen är grymt kul och grymt jobbig, det bästa beslutet jag tagit i mitt liv ;-)
    hihi

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  6. Men Matilda vad gör du med en bössa i handen!!
    Lumpen är som bajs, fast grönt! ;)

    SvaraRadera
  7. Ja du sebastian undrade jag men, haha!

    Jeanette: Tror jag verkligen... Skulle verkligen vilja!

    Qwerro: Jo nog fick du rätt alltid ;)

    SvaraRadera