tisdag 30 mars 2010

Överskattat med ledighet



Alla nationella prov närmar sig och lärarna vill ha in arbeten, i allt högre tempo... Det börjar kännas både i huvudet och kroppen att stressen börjar tränga sig på. Sen har man två hundar som ska tränas utöver det... -toppen!
Ledighet är överskattat!

Idag har vi förberett oss inför nationella i svenska b, gjort redovisningar i religion och engelska, -gick kanon och fått tillbaka prov. Fick skynda mig hem då veterinären ringde och flyttade min tid från i morgon till idag. Hann precis, tack vare att han var sen, haha! Tränade hundarna ett pass efteråt, ett steg framåt på båda hundarna idag och de behövde jag verkligen då all stress pressar ut allt vad motivation heter och då är ett steg bakåt inte de man sätter högst på önskelistan... idag var det KRAV som skulle tragglas... tänkte försöka lägga spår nästa vecka då det är lov och hundarna kan få den tid de förtjänar! -älskar barmark!

Skulle vilja hinna träna med men har inte all tid i världen och just nu hamnar det inte lite i de gråa, får ta tag i det när plugget börjar lugna sig lite. Då ska jag även fylla på mina skåp med hundsaker eftersom pengarna från stipendiet kommer! Men nu ska näsan ned i Kafka, har jag tur hinner jag se house ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar