måndag 1 mars 2010

Grattis Lilleman!




Helgen är slut -även jag och vardagen är tillbaka. Vill inte påstå att jag hoppar av glädje direkt men har jag något val mer än att följa rytmen? Vaknade idag med en gigantisk huvudverk och trött i hela kroppen - FM-träningarna sätter sina spår.. Men upp och väcka Rikard -Slutade med snöboll idag sen packa väskan och hoppa på en överfull buss som kom in på tok för sent... nu räcker det med snö!

Lilleman fyller tydligen 1år idag... Grattis skrutt! Så snart ska man slänga upp honom på bordet och få domen om hans höfter -de alla schäferägare fruktar? Elak som jag är har jag inte varit uppe hos honom -snöar på tvären nu för kroppen är inte för pigg på det. Han får extra mys med mamma i morgon! Har suttit och kikat på lite kläder till hundträning och tror jag hittat lite nu (: och hundra saker till...

Nu måste jag ta och traska bort till högen med läxor, varvat med hundklur...Ska bara kika några gånger till på Samson och Jeanette och mysa!

4 kommentarer:

  1. Grattis liten på födelsedagen!

    Haha tja ibland får man synda för att man tryckt för mkt julskinka och godis under jullovet :-)

    Men men vi börjar komma ikapp med träningen igen, idag ser det inte fullt så illa ut :-)

    SvaraRadera
  2. Du kommer vara strandens snygging i sommar!:D
    om än snyggare än nu (om de går;))

    Längtar tills man kan få åka och titta på dig och samson när ni tävlar!

    SvaraRadera
  3. Grattis lillemannen//Krams!//K

    SvaraRadera