lördag 27 februari 2010

Problem?


Precis kommit hem från frukostkalas! lilla kusinen och morbror har ju fyllt år och de bjöd på en galet god frukost... Problemet innan var bara att få upp Rikard, lyckades inte riktigt... Eller problem, de är en fråga om ett projekt!
Har bokat biobiljetter i alla fall så de blir bio för hela slanten!

Igår var jag ledig från skolan och fick lära mig att de är en sak man inte ska säga högt så mamma hör för hon "tvinga"/muta mig att städa HELT huset, gick upp klockan 08.00.... Sen bar de av till Caroline för lite fika och prat, kul att träffa henne igen (: Sen hem, handla och plocka upp plutten som kom med bussen...

I morgon ska jag tydligen ta mig hela vägen till Skara igen, finns inga ord om hur otaggad jag är... Men men ska vi klara utbildningen är det bara att pallra sig upp och börja köra... hoppas dom löser det där med träningarna snart för det här funkar inte!

Nu ska jag gå och läsa i mitt häfte om mytologier... Tydligen prov på tisdag... Great! Lite sommar skulle inte skada nu, hatar plasket utanför dörren!

1 kommentar:

  1. Ja,blask och plask är ingen kul grej,men gött att snön försvinner//K

    SvaraRadera