måndag 15 februari 2010

Mätt och belåten!

Sitter nu i et hundstall och värmer mig mellan träningspassen. Har precis kört lydnad och sitter nu och iaktar alla andras framsteg med hunarna.. Kul med massa nya tips!

Igår var det alla hjärtans dag och jag fick inse att min pojk inte är gjord åt de romantiska hållet. Fotbollsträning och ishockeymatch, men kul var det (: Tur att jag fick mat i alla fall, trots att de var halv tolv. Dagen innan stod vi och filmade vår kära träning, galet kul!

Skulle följa med Rikard till skolan idag och se hur de va där. Blev en morgonpromenad på 6km innan med skithunden, fina isskulpturer i håret fick vi båda två. Tänkte att han skulle bli trött och sova de få timmar vi var borta, eftersom jag vet vad den hunden är kapabel till och jag fick rätt!
Kom hem och hittade 1kg frolic och en så gott som uppäten fodersäck ligganes och som pricket över i:t en överlycklig och en galet uppsvullen hund! Nu har han matat sig själv för flera dagar famöver! ;)

Snart måste jag kila ut och köra ett pass skydd ochg efter det blir det pizza!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar