måndag 1 februari 2010

Släktkalas och 16-2







Va ungefär det jag hann med igår. Mullsjö gav sina motståndare en riktig högerkänga och skickade hem dom med en enorm förlust... Men jag började dagen i soffan framför Askungen! Middagen med släkten var för att moster med familj kommit hem efter tre månader på fri fot, hon hade även fyllt år precis som jag och Wilma, allt på samma gång! Nästa helg fyller dock pappa år sen Conny och Hedvig så blir inte mycket annat än kalas framöver.

Någon hundträning har de inte blivit heller. Fy på mig men ganska skönt att ta en paus och ladda och klura. Har ju trots alt plåstrat om en annan, som dessutom lämnar mig idag. Så i morgon ska de nog bli ordning i vardagen igen...

Nu ligger en Kafga uppstas, fysikprov, kemiuppgifter framför mig och nedräkning tills Rikard kommer. Bara bita i de sura äpplet och börja jobba, har ju i alla fall skrivi mitt etisk dilemma! Bjuder på lite vinterbilder på den olyckdrabbade prinsen!






2 kommentarer: