onsdag 10 februari 2010



En dag som snart är slut och jag är på topp! Körlektionen gick kanon, fick springa mig trött på idrotten och hundarna är tränade, plus att jag har hunnit plugga och vara på banken! :) Vet att Nero fått sin omgång styrka idag med då en kompis tog honom på en löprunda med tyngder påspända, galet nice! Kan med andra ord sova med gott samvete inatt...

Lilleman har fått trampa på i lydnaden och saker börjar falla på sin plats, lång väg kvar dock. Lite bevakningsträning gick vi igenom och jag tycker han löser de hela riktigt fint. Ska bara få till en rakare position där :)
Nero fick traggla fjärr och inkallning med ställande. frös så mycket om tårna -då jag inte hade planerat att hamna där- så han fick inget långt pass :)

Nu ska biologi repeteras och en uppgift i samhäll ska snickras ihop, planering för packning och hundträningarna nu på lovet med! Se upp Kicki och Niclas för snart kommer hon :)

2 kommentarer:

  1. hej roligt att du kan komma vi kan träna feestyle och gå på bio.Saknar dig det gör vi allihop hur monga hundar ska du ha med dig ??. hej då kram clara

    SvaraRadera
  2. Vi kan bilda lag och klart vi ska gå på bio tjejen :D Jag vet inte de än, beror på x)
    Saknar er (dig) med!
    Kram

    SvaraRadera