tisdag 9 februari 2010

holywolydo


Dagarna bara försvinner och min tidsuppfattning stannade kvar i förra veckan... Som vanligt vill alla lärare ha tusenmiljoner saker gjorda innan lovet men kommer på det typ nu och idag är det tisdag, Holywolydo... Har kemi, biologi x2, fysik, dans, idrott, engelska x3 och samhäll som ska vara klar innan veckan är slut och Matilda går på lov. Min vecka kommer bli inrutad, ingen hundträning här inte. utöver de lider jag av målarmani just nu...

Min dag i morgon börjar 08.00 på friskis & Svettis, en timma fys! Sen har jag inga fler lektioner men körlektion vid 11.45 så blir att stanna i stan tills dess, teoriplugg! Har förberett en fruktsallad som ska få följa med mig i väskan i morgon, mumma...Sen blir de att snöra på sig skridskorna och försöka stå på benen mellan 17.00- 18.30, mycket intressant att se hur det ska gå.

Lollo har varit här ikväll och fixat lite med mitt hår, ser inte ut som en bortglömd surikat längre :)
Blev en hel del snack om hästar, pojkar, skolan, hundar och pengar... De som man alltid snackar!
Nu ska Matilda plugga icke-specifika immunförsvaret och religion B, stay coo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar