söndag 7 februari 2010

Passgång!


Jag hatar de mer än något annat! Får ju inte ut ett skit av en hund på väljer pass... Men trava med däck är jobbigare så han borde lärt sig en läxa :) Ska börja simma honom så att lite rygg kan kika fram... sen åker cykeln fram när väglaget tillåter :)

Träningen idag tycker jag gick långt över förväntan! Han plockade ljuden riktigt fint och håller markeringen! Lydnaden är de inte mycket kvar på heller så vi börjar ta oss. Längtar faktiskt till TFU-G:n fattar bara inte hur jag ska ha tålamod att gå 1km på 30min.... De går inte ihop i min hjärna!

I morgon ska de bokas massor på körskolan, biljetter till lovet och dansas i två timmar. Kommer nog sova lagom gott sen :) Ska försöka hämta ut lite foder med. Måste klippa mig snart och är GALET trött på att var blond, kanske hitta på något nytt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar