torsdag 4 februari 2010

Käftsmäll



Hemma i värmen igen :) Tog mig i kragen och gick upp till hundarna, träningskulle de bli!
Va galet kul att träna idag samtidigt som de sög... Hundarna gav verkligen allt de hade men jag fick inse att jag inte lagt tillräckligt mycket tid på basträning och får därför nu backa bandet. Fick mig en riktig "käftsmäll" när jag kollade filmen sen... Va kan mina hundar egentligen? Klura klura!
De är nog de som gör de så kul med hundträning, man blir aldrig fullärd! Men min idé pärm börjar bli lite tjockare :D

I morgin är jag ledig från skolan eftersom mina lärare är sjuka, men lugnt blir de inte.... Hundarna ska tränas och skolarbete ska göras. Så måste klura ikväll på mina problem så jag kanske kan lösa några i morgon! Våga att våga....Så svårt ska de la inte vara

Försöker planera mitt sportlov också... Kanske upp och träna freestyle med Clara?

3 kommentarer:

  1. Klart du ska komma hit!! Hela sportlovet! KRam! Kicki

    SvaraRadera
  2. haha gullig du är (: Kommer helt klart några dagar :D

    Kram

    SvaraRadera
  3. Älskar när mina egenkomponerade ordspråk fastnar! ;-)

    Det är bara att köra vidare! :-)

    SvaraRadera