måndag 8 februari 2010

Rumpvick


Började min kära skoldag med att skriva fysikprov, har haft roligare timmar i mitt kära liv men tror de gick vägen. Som vanligt pratade min samhällslärare om allt annat än de han skulle och mitt block fick ytterligare två sidor nerkladdade av figurer... Tror jag har kunnat anteckna en halv sida av de ämnet vi ska läsa sen skolan startade vecka 2... På svenskan hände inte mycket heller betygsnack för de som missat, satt alltså av 1timmas lektion, fler figurer... Nästa lektion var två timmar dans! :)

Nu kan jag dansa vals både framlänges och baklänges plus en halv låt street ;) Men va vi skratta då "rumpvickandet" skulle in i dansen och killarna skulle försöka (vi tjejer med) lovar att de som tränade styrka i salen bredvid hade roligt åt oss genom fönsterna...! men de gick tillslut, måste bara bli lite vig..

Har körlektion och test i engelska i morgon, teori ska pluggas och banken besökas... bara tuta och köra!
Men nu ska duschen sättas på och sen blir det plugg innan sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar