onsdag 24 februari 2010


Fick rätt om dagens idrott, helt död efteråt... Kimpa tyckte inte de räckte med ett pass med instruktör.. Tack och lov labbade vi på fysiken så hjärnan behövde inte arbeta så mycket! Känns skönt att få ha kört igenom kroppen ordentligt!

Har varit uppe hos jyckarna idag igen (: Nero va tyvärr på utflykt med farfar så hann inte träna honom men lilleman fick jobba och tro mig den hunden tycker jag om! Kämpar verkligen för att göra rätt i alla lägen och idag blev det många sådana så städningen av alla hund grejjor kändes inte lika jobbig efter, hade ju städhjälp, men gaahhh vad bös jag har! ;) Sen har man suttit och drömt framför skärmen om hus, vårkläder, träning och liv... ibland skulle man vilja ha förmågan att trolla...!

Nu har jag ätit popcorn med en kopp te och snart ska jag knalla ut till soffan och kika på film, borde egentligen städa min garderob men de tar vi en annan dag. Mår hur bra som helst nu och jag har vaknat på strålande humör varje dag hela veckan... Hoppas det håller i sig för detta är underbart!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar