söndag 21 februari 2010

Förändring



Då var man hemma på fast mark igen! Vägen hem från Kicki och gänget var inte den roligaste, drivor som gjorde vägen smal och massor av långtradare. Så nu kan jag ju köra vinterväg i alla fall ;) Förhoppningsvis håller jag mig på vägen och väntar några år med besöket hos Mr. Dike!

Nu sitter jag och försöker få ordning bland alla namn och uppgifter till ungdomssektionen, skriva lite på mina arbeten och fundera över morgondagen! Ska sätta mig och kolla vilka datum mina tävlingar är på också, kanske kan bli lite meriter på hundarna innan sommaren! (: men måste nog gå upp och värma en kopp te innan jag fortsätter, har varit ute och pratat med Lottie en sväng, som hade vägarna förbi (:

Måste lägga upp en "muskelbyggarplan" inför sommaren nu så att jag kan gå runt med muskelberg till hundar. Ska passa på nu när snödjupet är runt metern, finns fina snöberg att bestiga! Sen är det bara att vänta på att isen ska spricka upp!

Kika på hur Nero har förändrats i sina färger :O mammas gris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar