onsdag 3 februari 2010

Lugnet efter stormen



Tror de har kommit 30cm snö de senaste två dagarna, skulle inte avbokat min uppkörning! Hundarna älskar de och min far plockar snart medalj i antal timmar skottande denna vinter... han har ju underhållit vår isbana på sjön några veckor utöver den snön som skall bort från garageinfarten och husgångarna... vill inte tänka på hur de kommer bli när en meter snö ska smälta, kommer vara underbart att vara ägare till två schäfrar då..

Rikard och Rex har lämnat huset och tro mig de syns att de varit killar i huset... Kommer behöva städa hela huset i morgon... Utöver den träning mina hundar gått miste om som jag måste ta igen... satt och funderade lite på de moment jag måste lära mina prinsar, tittat galet mycket film men de är mycket som inte är glasklart än. Undra om Jeanette och gänget har patent på Jonte..? Framtiden får avgöra om jag gjort rätt, annars får vi lära gamla hundar sitta... Kan man inte bara få sätta sig på en stol, dra en kastrull över huvudet och få tusen idéer om hur man ska göra?

Nu ska de sista sidorna i biologin avverkas sen blir det sängen....!
Saknar hästryggen galet mycket nu, måste göra något åt saken snart!

4 kommentarer:

  1. Hej och hå,ja snö har vi gott om här också! Hoppas vi ses SNART! Kramar!//Kicki

    SvaraRadera
  2. Hur svprt kan det vara!
    Han är bortrest jämt numera så honom hittar du antagligen i Italien eller Österrike! :-)

    Har inte sett honom sen förra året.

    Våga att våga är mitt tips, det kan aldrig bli mer än fel och du får göra om :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag får helt enkelt sätta de soom mitt måtto!:D Är ju inte så sugen på att åka ned till Österrike kanske, ;) då får jag försöka och göra fel sen ringa och klaga till dig!
    haha!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vi skulle väl aldrig stöka ner? (a) <3

    SvaraRadera