torsdag 1 april 2010

Simma!


Jag borde gå på gymnasiet inte på ett fritids. Idag blev de ingen skola för mig eftersom min lärare missade bussen från Borås... Hann bara komma dit, säga hej och vända för att ta nästa tåg hem. Ibland undrar jag om de är ett sammanträffande eller om mamma ringt och mutat läraren. De är nämligen så att mitt rum ser ut som ett kaos och jag ska iväg ikväll, tror mamma har ett finger med i spelet allt! Nu har jag ju inget att skylla på så är bäst jag tar tag i det...

Hoppas på ett lyckat lydnadspass idag och en bra träning med bevakningen. Känner att vadandet i vatten och gegga inte ökar motivationen... Kommer kunna simma efter hundarna i spåren idag!

Kommer behöva ringa lite samtal och bolla lite idéer med folk i veckan. Måste få lite andra perspektiv på min tränig och utveckling. Frågar man inte får man heller inga svar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar