onsdag 14 april 2010

Underbart


Har suttit ute i solen och pluggat hela dagen, obeskrivligt skönt! Har fått mycket gjort med, filar det allra sista på uppsatsen i immunologi men har mycket kvar i biologi A. Har redovisning + prov i det i morgon, slutar dock efteråt så de blir nog trevligt. Måste bege mig ut på stan och försöka hitta något till min kära bror som fyller år på fredag!

Hundarna har fått en vilodag idag eftersom jag skänkte mitt liv åt skolan. Eller inte helt, de fick en lång simmtur och en härlig promenad efteråt! nån nanometer kanske deras muskler växte? Kan ju hoppas i alla fall!

Har ordnat det med sommarjobb i sommar med så nu kanske den löser sig ekonomiskt. Kommer behöva vart ända öre om jag ska få ihop mitt liv framöver. Men man lever ju bara en gång så man måste ju passa på! Ska snart göra mig i ordning för att åka till Tidaholm och ta emot lite pengar! (: Så i morgon är förhoppningsvis skorna mina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar