torsdag 8 april 2010

Spår






Första natten hos farfar är avklarad och jag är livrädd! Nero väckte mig 03.40 i natt och gick mot ett fönster och när jag kikar ut är det en bil som åker sakta mellan husen och stannar utanför varje. Åkte in en bit på farfars väg innan den åkte igen, tjoho! där var min natt förstörd!

Igår åkte jag ut och la spår på en jordåker samtidigt som jag bytte taktik. Nero köpte konceptet utan större protester och gick ett superfint spår med bra vinkelarbete. Gizmo hade lite invändningar på det hela de första 100 metrarna sen så insåg han att jag kanske hade rätt ändå och sen tuffade han på. Avslutade dagen med 40 minuters cykeltur, så galet härlig!

Idag va vi ute på samma åket vid 09.00 och killarna hade lärt sig något från igår. Gizmo försökte komma undan men skärpte sig när jag påminde honom om hur jag ville ha det. Nero hade fått in riktigt fin teknik på det helt och mycket mer noggrann har han nog aldrig varit. Tog en cykelrunda liknande den igår efteråt och snart väntar FM- träning. Denna gång med Mullsjös gäng!

Laddad inför våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar