tisdag 13 april 2010

Torped

Då har man avverkat ännu en dag i skolan och två spår i världen. Mina stackars killar hade inte den roligaste dagen i spåret idag då ribban höjdes ett snäpp men skärpning blev det! Får bege mig ut i morgon om jag hinner och se om dom förstod vad mamma ville få fram. Gizmo har för övligt fått ett nytt jobb "mullvads torped". Blir nog inte mycket mer gjort för dem i veckan mamma har häcken full av saker!

Sitter och vänder och vrider på min sommar, vilket jobb ska jag satsa på. Vad får de för konsekvenser, vad vill jag göra med sommaren osv... ett ända stort virrevarr av oförståeliga tankar helt enkelt! Men de löser sig nog, ska bara ha bestämt mig i morgon...

veckans visa ord: "Var dig själv! alla andra är redan upptagna"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar