måndag 12 april 2010

Tempohöjare



Vakna, släppa ut hundar, klä på sig, äta, ut till bussen, koncentrera sig på oförståelig fysik, sitta på tråkig samhäll, köpa äpple, sitta på hemsk svenska, hem med tåget, rasta hundar, träna lydnad, sola, bada hundar, plugga... Ja veckan började kanske lite värre än jag trodde och värre blir det.
Arbeten ska in, prov ska skrivas, nationella ska förberedas, stipendiet ska tas emot, hundar ska tränas och Matilda ska försöka sova.

Hade i alla fall en bra helg med två lycka MH, både Gizmo och Rex. -min farliga hund... Sen bra träning tillsammans med Rikard, Lotta, Laila, Mattias, Cita, Fröding och massa fler. Körde inte så mycket utan satt mest och försökte lära mig lite och njuta av att se Rikard och Rex träna. Sjukt duktiga båda två! - Matildas prinsar!
Det som framöver kommer vara hemskt är att mina prinsar kommer träna som idioter, närmare bestämt alla dagar i veckan vilket betyder 0 kvar till Matilda. Men om 6 månader så hoppas jag att jag i alla fall kan få 1...
Så blir att leva ett sombie liv i 6månader, kul sommar?
Önskar jag också hade den tiden till mina hundar och framför allt den hjälpen och stöder hemifrån, men man får inte allt här i livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar