onsdag 7 april 2010

Radiohund

Jaha då har man radiohundar också! Ringde en tjej igår och frågade om hon fick göra ett program om mig och mina hundar, kul!

Idag ska jag flytta upp till farfar som åkt iväg till Thailand i två veckor. Bra för mig att lära mig vara ensam när solen gått ned! Blir det för läskigt får jag ringa på kära bror, haha!
Borde ha packat mycket mer än vad jag har gjort men men det är ju inte längre bort än att jag kan gå om jag glömt något.

Nu ska jag ut i naturen och skita ned mig lite för här ska spår läggas! (:

3 kommentarer:

  1. Kul att du gör Pr för rasen som alltid!Var kan man lyssna på inlägget.Hade varit skoj!Vore kul om Nero snart får sina meriter.Han är ju underbart fin att se på ochd et vore kul att se honom i utställningsringen igen!Lottie

    SvaraRadera
  2. på någon webbradio, har inte hittat det själv än, haha.
    Ja vi jobbar på och de är inte så långt kvar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Förstår det!Han är verkligen jättefin på bilderna!Kör så det ryker!

    SvaraRadera