torsdag 8 juli 2010

Fröken fladdermus!

Gizmo borde få ett 10 kort på Meddo...
Ska hon växa i dom öronen blir hon en STOR dam...

Skoja inte att mina ben värker..! För att inte tala om mina knän... Allt gående på betong och sneda vridningar är påfrestande, känner mig som en som 3åring typ! "Mamma jag orkar inte gå mer!"
Är inte helt laddad på att vakna i morgon och veta att jag ska pressa benen ytterligare ett antal timmar på fabrikens golv, grymt!

Har avverkat ett spår med Gizmo idag som blev liiite längre än jag tänkt mig, de stannade på 2300 steg och jag började fundera på om vi skulle ta oss igenom de eller om jag snällt skulle få traska tillbaka delar av spåret och plocka apporter. De va inte bara långt, vädergudarna bjöd på storm och lite vatten också, generöst! Varför inte ta allt på en gång lixom.....!? Spåret gick i alla fall till 97% som jag ville, de va den sista sträckan (50meter) och vinkeln som krångla för oss, kan ha att göra med att min plutt va helt slut och att jag hade stenkoll på vinkeln... kanske inte! Alltid samma visa, "Ska jag markera den?!, ne skiter i det de är överskattat! Jag kommer ändå attse och känna igen mig... jo tjena. De gick ju toppen! Är i alla fall nöjd och vår spårkondition var lite bättre än jag trodde! (:
En sak till äälskar min spårlina! Den är GRYM!
Fördrev tiden som man ska vänta på att spåret blir "gammalt" (baksidan av att spåra själv... Massa tid att döda!) med att försöka få den lilla fröken fladdermus uppfostrad! Eller i alla fall lite trix, gick la sådär. Hon hör förvånansvärt lite med tanke på öronen ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ned i sängen! I morgon ska jag nog ta mig en sväng till gymmet innan hundarna får sen del av träningen!

3 kommentarer:

  1. Åh,hon är ju skitsöt ju! kram K

    SvaraRadera
  2. Söt ja men de är inte allt ;) haha Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis Matilda! Och du Meddo funkar nog inte...;)Men kraftig och härlig han blivit.

    SvaraRadera