tisdag 27 juli 2010

SSM 2010



Har ingen aning om hur jag ska hinna med allt jag borde...! Måste blocka ihop min garderob som ligger överallt förutom i just garderoben. Saker ligger överallt, papper och hundsaker ska vi inte prata om... Sen jobba och annat på de, kanon! Lever i ett bombnedslag just nu.

Förra vecka var i alla fall GRYM! Är sjukt nöjd över mig & Mikkis, säga vad ni säga vill men den hunden gör man inte hur som helst med och vi fick ihop 182 poäng på den korta tiden ihop. Sjukt stolt (: Extra kul att träningskompisarna lyckades bra med! Vi har ju mer eller mindre levt ihop och oj vilken tid de har lagt på mig så de kändes skönt att visa lite resultat!
Sen är jag glad över de sportsliga uppträdandet många hade mot mig under tävlingen, plus till er! Skulle behövas mer sådant. Rikard och Rex ska ha en eloge dom med för vad dom presterade, han är en ung hund och kommer bli farlig framöver!
Tack Grabbar för trevliga dagar och bra arbetat av er! Ni var grymma...
Tråkigt att jag missade utställningen hade varit kul att se men vill man ha pengar får man jobba ;)

Nu ska jag ladda om och sikta riktigt högt, de är den större prispallen som siktet är inställt på nu, haha! Siktar man på månen kan man ju landa på stjärnorna och de är inte illa! ;)

Klädhögar och annan skit väntar! Tagga nu, träna hund är underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar