tisdag 3 november 2009



Biologi börjar sjuka å min tycka om lista och "Green Mango" te börjar klättra! en omkastning i listan kanske ske vid en snar framtid?
Ärlig du luktar hur gott som helst<3>

Visst är de underbart med rektor som kan svenska...haha "Bara toma flaska" hon är gullig lilla anne!
Har träffat min kära Lollo idag. Tyvärr va hon inte på topp, stackaren hade mycket i huvudet. Hoppas jag hjälpte henne med något om inte så va jag ju nån hon kunde prata ut med, alltid nån hjälp! Fixade även mina tre klockor som va trasiga, 25kr kostade de hihi älska försäkringar! Blev bara kär i 40 klockor till vill ha den rosa, lila, blår, turkosa och gröna.. eventuellt den svarta och orange med (a)

Just nu känns dock förtvivlan inte långt bort har skrivit 1000ord och har bara kommit 1/3 av biologin... BLÄ! Rikard kanske har rätt, de kanske är tråkigt? Ne de är de inte alls, Matilda gillar biologi! brukar gör i alla fall (a) Stackars hundarna har fått stå idag igen. Kan de vara dåligt samvete som börjar krypa upp från tårna?

Ne nu måste jag skriva vidare... bättre än att plugga onödiga skyltar som står vid vägen i alla fall! (a) hihi

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar