tisdag 17 november 2009

New moon


Långa texter på engelska och mvg i fysik A, gick hem rätt nöjd från skolan trots allt. Ett steg närmare min dröm...! Att jag sen fick sitta och klippa i sega mattor till hundkärran är en annan historia som jag helt glömmer, klippa rakt är inte min grej!

Hundarna är hur fina som helst just nu! Nero fick dra lie idag för att sträcka ut och tro mig att han gillade de! Den andra skiten jobbar på sin position och rumpa...haha han är ganska gullig. Har varit och testat Nero för vårt nya äventyr och på lördag smäller de.... Får vi eller får vi inte..?!? Hoppas på de förstnämnda....

I morgon ska vi bowla med skolan, jag suger på de så kommer ju garanterat förlora. Jag kan bara slända bollar dit dom inte ska. Men jag kan ju alltid glädja någon med mina knappa siffror. Ska kolla linserna för 300:e gången med. Blir galen om ögat inte är friskt än..... Laser kanske? :O haha Glömde jag säga att jag nog ska kolla på NEW MOON!!!!
//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar