måndag 23 november 2009

Upp till mig!


Har varit hemma idag, vaknade med en öm kropp, kallsvettig och huvudverk. Somnade och gick upp vid tio för att äta lite och kika på lite saker till skolan, ställde mig i duschen innan jag vid två somnade igen och vaknade halv sex av att mamma ringde. är fortfarande helt slut och huvudet bultar som om de satt en kyckling där inne och pickade.....

Planerat lite till nästa års tävlingssäsong, har en hel del stora utmaningar som jag verkligen, verkligen vill klara. Hoppas mina bodyguards ställer upp på det med! Men vad vi ska träna för det, oj oj oj! hel del nya moment väntar min herrar där uppe, mmm! Det är ju trots allt upp till mig vad jag vill göra med mina hundar och jag vill göra så mycket jag bara kan och hinner.

Fick svar från försvarsmakten angående mina test för ev en mönstring och de ville träffa mig. Men vi skippar nog de och satsar på min och Neros utbildning istället :) Får ju min del av vapen och skog där med liksom!

Nu ska jag krypa ned i min säng och sova, igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar