tisdag 24 november 2009

vid medvetande




Så sjukt, galet, enormt trött. Vet inte hur många timmar jag sovit de två senaste dagarna men att de är många de vet jag, på tok för många... Konstigt nog vill inte huvudverken, de onda i kroppen och febern släppa. De kan tilläggas att jag faktiskt har varit ute i den friska luften!

Måste gjort något riktigt elakt mot min bror igår för han höll på att ge mig en hjärtinfarkt i morse. Går yrvaken upp med siktet inställt på toan när larmet i huset går. De hinner ju gå 500 tankar innan man förstår att de är jag som satte igång de och jag borde gå och stänga av de.... Securitas ringde i alla fall och skrattade gott när jag sa som de var. Sen har de inte hänt mycket mer idag, lite filmer med Vin Diesel och en övermysig katt och några timmar under täcket.

Tog mig i kragen och promenerade upp till farfar för att se till hundarna och fysa Nero! Han tycker de är så sjukt kul, vet inte vart han ska ta vägen när han förstår vad de är frågan om. Gizmo fick gå lite högersvängar och öva position mer orkade inte mamma till hans besvikelse men de dög ganska bra att bara gosa också!

Nu ska jag försöka hålla mig vaken till nio men känns som en omöjlighet, ögonlocken väger redan flera ton! Ska ringa Rikard och se om han han hålla mig vid medvetande en stund till i alla fall....

3 kommentarer:

  1. Krya på dig! Kram!//Kicki

    SvaraRadera
  2. Kan det vara influensa med knorr? Krya på dig. Och man får sova när man är sjuk, det är t.om bra:) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja något konstigt är det i alla fall;) Jo sova har jag iaf gjort;) haha Kramar

    SvaraRadera