onsdag 25 november 2009

Viljestark


Ibland spelar de ingen roll hur mycket vilja man har när kroppen bestämt sig för att göra tvärt om. Spelar ingen roll hur pigg jag vill vara så tycker kroppen vi ska sova och eftersom jag är fast i den är det bäst att lyda.... Att sova bort en regnig dag gör kanske inte så mycket men jag gillar inte att behöva ge mig för mig själv. I morgon skiter jag i vad kroppen säger klockan 08.00 är jag i skolan, levande död troligtvis men ändå....

Måste hålla mig pigg för 18.00 ska jag och Nero träna med försvarsmakten i Skara, alltid något som gör de värt att överleva dagen. Gizmo får följa med så får vi se om vi hinner träna lite innan vi åker hem, gissa om jag kommer dö i bilen hem...

Kanske krypa ned i sängen igen, klockan ringer ju 06.00 i morgon och då får jag allt slänga benen över kanten och drick starkt kaffe... Bläää!

2 kommentarer:

  1. Försvarsmakten i Skara...fasen...jag e avis!!

    /Anders

    SvaraRadera
  2. haha din tur kommer;)

    Kram Matilda

    SvaraRadera