söndag 8 november 2009




Då var denna helg slut med då, back to school nu då... Samhällsprov i politik på fredag, finns det något tråkigare ämne? Ideologier hit, idéer dit och så vidare, blir ju yr i huvudet! Tänkte i alla fall sitta kvar i skolan i morgon och gå igenom allt och de vad det är man har fattat och inte, är rädd att de sista kommer vara störst. Får ju i alla fall trevligt besök på kvällen då älskling kommer ned och hälsar på!

Bästa pappa har man grattat idag med! Somnade iof i sängen efter att ha lämnat över paketen..(dagens ungdomar). Men jag gick ju upp och sa grattis i alla fall! Super fin skjorta och vantar fick han pappsen!

Har varit och tränat i skara idag med Bubblis och gänget. Riktigt kul, framför allt att ha någon i sin egen ålder att träna med gör mycket! Inget fel på er äldre med ibland kan de vara skönt att få balla ur lite. Är nöjd med mina odjur i alla fall och Nero har så fin teknik på sin plats. Lägger ned huvudet och halvsover.

Nu väntar duschen på mig, luktar värre än mina blöta hundar! Blandning av lera, sunkvatten, blöt hund och katt sen lite brunsås... Mmmmm!

2 kommentarer:

  1. Härligt!
    Läste på Bubblis blogg att du fört vidare framåtsändande-tipsen, kul att man kan vara till någon nytta ibland;-)

    Jag håller tummarna för BH-provet, men det kommer gå kalas! :-)

    SvaraRadera
  2. Du kan vara mer än till nytta! Kul att se att de fungerade med! Tack!

    Kan behövas, lilleman kan hitta på lite vad som när jag blir nerövs:S

    SvaraRadera